Volvo V40 Forums banner

Instellingen instrumentenpaneel

6.9K views 3 replies 4 participants last post by  RS3100  
#1 ·
Hallo, ik bezit een Volvo V40 D2 uit 2014. De auto is gekocht in België, ik ben erin geslaagd om de taal op het 7-inch hoofdscherm naar het Engels te veranderen.
Ik kan geen manier vinden om de taal op het instrumentenpaneel in het Engels te veranderen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen?

#2 ·
Hallo, ik bezit een Volvo v40 d2 uit 2014. De auto is gekocht in België, het is me gelukt om de taal op het hoofdscherm van 7 inch naar het Engels te veranderen.
Ik kan geen manier vinden om de taal op het instrumentenpaneel in het Engels te veranderen.
Kan iemand me hierbij helpen?
Hallo, ik bezit een Volvo v40 d2 uit 2014. De auto is gekocht in België, het is me gelukt om de taal op het hoofdscherm van 7 inch naar het Engels te veranderen.
Kan iemand me hierbij helpen?
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Volvo V40 2017 D3, hoewel het me is gelukt om de taal op het scherm in het Engels te veranderen, maar kan ik de taal op het instrumentenpaneel niet van het Duits naar het Engels veranderen, aangezien het een analoog instrumentenpaneel is. Kan iemand me helpen? Bedankt