Mój Volvo V40 D2, MY2013, miał problemy z chłodzeniem podczas wakacji tego lata, z powodu wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia. Przyczyna? Pęknięty blok, uszkodzona głowica cylindrów i uszczelka głowicy..
Brak ubezpieczenia silnika, więc będzie to BARDZO drogie, aby to naprawić u dealera. Najlepsza oferta, jaką otrzymałem, wynosiła około 37 000 NOK (3147 funtów) tylko za usunięcie uszkodzonego silnika i zainstalowanie nowego silnika, który również musiałbym sam znaleźć i kupić. Miałem ten samochód tylko przez około 1,5 roku, 102 000 km na liczniku, więc nie jestem jeszcze gotowy, aby go porzucić.
Więc zaczyna się projekt DIY wymiany silnika... Mam nadzieję, że się uda.
Brak ubezpieczenia silnika, więc będzie to BARDZO drogie, aby to naprawić u dealera. Najlepsza oferta, jaką otrzymałem, wynosiła około 37 000 NOK (3147 funtów) tylko za usunięcie uszkodzonego silnika i zainstalowanie nowego silnika, który również musiałbym sam znaleźć i kupić. Miałem ten samochód tylko przez około 1,5 roku, 102 000 km na liczniku, więc nie jestem jeszcze gotowy, aby go porzucić.
Więc zaczyna się projekt DIY wymiany silnika... Mam nadzieję, że się uda.