Hallo allemaal,
Vorige week had ik een probleem met mijn Volvo D2 cross country uit eind 2015, het koppelingspedaal kwam niet terug in zijn normale positie en ik moest het met mijn voet terug omhoog haken. De auto heeft pas 24.000 mijl gereden en is een maand uit de garantie š, dus bracht ik hem terug naar Volvo in Ipswich waar ik hem had gekocht en kreeg een offerte van Ā£ 1.700, blijkbaar is het de hulpcilinder in de versnellingsbak? Maar na onderzoek op deze site heb ik nogal wat mensen met hetzelfde probleem gevonden, dus ik vroeg me af of ik Volvo UK kan laten betalen, of in ieder geval een deel van de rekening, aangezien het een ontwerpfout lijkt te zijn, dus ik vroeg me af wat jullie hier ervan denken. Ik bedoel, slechts 24.000 mijl !!
Vorige week had ik een probleem met mijn Volvo D2 cross country uit eind 2015, het koppelingspedaal kwam niet terug in zijn normale positie en ik moest het met mijn voet terug omhoog haken. De auto heeft pas 24.000 mijl gereden en is een maand uit de garantie š, dus bracht ik hem terug naar Volvo in Ipswich waar ik hem had gekocht en kreeg een offerte van Ā£ 1.700, blijkbaar is het de hulpcilinder in de versnellingsbak? Maar na onderzoek op deze site heb ik nogal wat mensen met hetzelfde probleem gevonden, dus ik vroeg me af of ik Volvo UK kan laten betalen, of in ieder geval een deel van de rekening, aangezien het een ontwerpfout lijkt te zijn, dus ik vroeg me af wat jullie hier ervan denken. Ik bedoel, slechts 24.000 mijl !!